۱۰ صحنه فیلم‌های «هری پاتر» که باعث نارضایتی طرفداران
نوشته شده توسط : mostafa

10- هری عصا را می شکند - هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2
ابر عصای هری پاتر

شکستن عصای هری در حین مبارزه با نیجینی یک لحظه ویرانگر است و این واقعیت که قادر به مقابله با Waddlemort بود تنها یک دلیل است. هری از اولین سال تحصیلش در هاگوارتز از این عصا استفاده می کرد و خوانندگان به اندازه خود هری به آن وابسته شده بودند. خوشبختانه، هری یک عصای ابری به دست می‌آورد که به اندازه کافی قدرتمند است تا عصای شکسته را تعمیر کند. در هری پاتر و یادگاران مرگ، هری از این عصا برای تعمیر عصای قدیمی خود استفاده می کند.

9- حمله مرگ خواران به خانه ویزلی - هری پاتر و شاهزاده دورگه
خانه ویزلی ها

«هری پاتر و شاهزاده دورگه» بهترین کتاب هری پاتر است. این کتاب دارای لحظات اکشن کمتر و مطالب موضوعی بیشتری است. این بیشتر با پرداختن به زندگی گذشته ولدمورت اتفاق می افتد. با این حال، منطقاً تبدیل شدن به یک فیلم دشوار است. سازندگان فیلم احتمالاً فکر می کردند که صحنه اکشن حمله به خانه ویزلی باعث بهبود سرعت فیلم می شود و همچنین زمان بیشتری را به شخصیت های مرگ خوار می دهد.

8- Screaming Shack - هری پاتر و زندانی آزکابان
کلبه جیغ هری پاتر

در «هری پاتر و زندانی آزکابان» سعی شده است دو صحنه اصلی توضیح دهنده گذشته سیریوس و رابطه او با والدین هری در چند دیالوگ گنجانده شود. صحنه اول زمانی است که هری مکالمه بزرگان را در سه جارو می شنود و صحنه دوم توضیحات سیریوس و رموس در Screaming Shack است. هر دو مکالمه با سرعت غیرمنطقی پیش می روند و هیچ اشاره ای به جادوی فیدلیوس و نحوه کار آن نشده است که باعث ناراحتی طرفداران هری پاتر شده است. این مشکل مشابه مشکل خانه ویزلی است که مشخص نمی کند ولدمورت چگونه و چه زمانی می تواند به خانه های مردم حمله کند.

7- پرواز هری و ولدمورت - هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2
پرواز هری و ولدمورت

در کتاب‌ها، شباهت‌های روایی بین هری و ولدمورت وجود دارد و ترس هری از این شباهت‌ها و تأثیر آن‌ها، وقتی در قسمت پایانی فیلم هستیم، چیز جدیدی نیست. شاید سازندگان فیلم سعی کرده اند این را با صحنه پرواز یادآوری کنند، اما نتیجه آنقدر مضحک است که تاثیری ندارد. در این مرحله از جنگ، هیچ کس نگران شباهت های هری و ولدمورت و پیامدهای یتیم بودن هر دو یا توانایی آنها در صحبت با مارها نیست. تنها چیزی که مهم است پایان دادن به جنگ است.

6- جام جهانی کوئیدیچ - هری پاتر و جام آتش
جام جهانی کوئیدیچ

در هری پاتر و جام آتش، نسخه ای زیبا از استادیوم جام جهانی کوئیدیچ به تصویر کشیده شده است. این صحنه از نظر بصری خیره کننده است و حس برتری رویداد را در دنیای جادوگری منتقل می کند و تماشاگران را برای دیدن مسابقه هیجان زده می کند. با این حال، فیلم به سرعت به عواقب بعد از مسابقه می پردازد و تنها با اشاره ای کوتاه به پیروزی تیم ایرلندی به پایان می رسد. این یک پایان ضد هیجان بود و طرفداران را از یکی از بزرگترین پتانسیل های سریال محروم کرد.




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: